Ελληνική Ιστοσελίδα English Web Site German Web Site French web site
Γραφείο Τύπου Υπηρεσίες Χάρτης Ιστού

Είδηση της Ημέρας
Έρευνα: Οι Έλληνες χρήστες του Internet

Πηγή Κειμένου: KnowHow.gr

Η αναζήτηση πληροφοριών, η αποστολή και λήψη email και το κατέβασμα μουσικής είναι οι σηματικότεροι λόγοι που ο Έλληνας χρησιμοποιεί το internet.

Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα με τίτλο "Highlights" που διενήργησε η εταιρεία Focus Bari. Μία έρευνα η οποία δίνει απαντήσεις σε ενδιαφέροντα ερωτήματα όπως ποιοι είναι οι χρήστες του internet, πόσο χρονών είναι, για ποιο λόγο το χρησιμοποιούν και ποιες οι προοπτικές ανάπτυξης του διαδικτύου στη χώρα μας.


Επιπλέον, στην έρευνα περιλαμβάνονται και μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διαχρονική εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (72,5%) απαντά ότι χρησιμοποιεί το iInternet για αναζήτηση πληροφοριών. Το 36,4% λέει ότι το χρησιμοποιεί για να στέλνει και να δέχεται e-mails, το 20,2% για να «κατεβάζει» μουσική, το 9,7% για να παίζει online παιχνίδια, το 8,6% για να επικοινωνεί μέσω των διαφόρων εργαλείων chatting, το 2,2% για να κατεβάζει προγράμματα και μόλις το 1,9% για να πραγματοποιεί online αγορές.


Όσον αφορά στη διείσδυση του διαδικτύου ανά ηλικιακή ομάδα, τα μεγαλύτερα ποσοστό εντοπίζονται στις ηλικίες 13 – 17 ετών (71,7% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 75,1% για το β’ τετράμηνο).

Υψηλότατα ποσοστά εντοπίζονται και στις ηλικίες 18 – 24 ετών (66% και 66,3%), καθώς και στις ηλικίες 25 – 34 ετών (50% και 49%), ενώ τα ποσοστά αυτά πέφτουν αισθητά -αν και παραμένουν αυξημένα- στην ηλικιακή ομάδα 35 – 44 ετών (40,7% και 37,7%).

Από την άποψη του φύλου, οι άνδρες εμφανίζονται πιο εξοικειωμένοι με το Internet (46,2% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 44,4% για το β’ τετράμηνο), ωστόσο και οι γυναίκες αυξάνονται διαρκώς μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου (30,9% και 32,4%).

Από την άποψη του τόπου χρήσης του διαδικτύου, οι περισσότεροι (56,7%) απάντησαν ότι το χρησιμοποιούν στο σπίτι τους και ακολουθούν το γραφείο (38,5%), τα διάφορα internet cafe (19,3%) και οι χώροι εκπαίδευσης (σχολείο ή σχολή, 18,5%).

Αξιοσημείωτο παραμένει το χαμηλό ποσοστό συμπολιτών μας (1,4%) που χρησιμοποιεί τις διαδικτυακές υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Σε γενικότερο επίπεδο, τα μεγαλύτερα ποσοστά χρηστών του Internet εντοπίζονται στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, 46% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 46,4% για το β’ τετράμηνο και Θεσσαλονίκη, 41,6% και 40,4%), όμως και η περιφέρεια παρουσιάζει διαρκώς αυξανόμενο αριθμό χρηστών του διαδικτύου (29,8% και 29,4%)


   Χάρτης Ιστού   :   Προσβασιμότητα   :   Ταυτότητα   :  Όροι Χρήσης   :  Επισκεψιμότητα Κόμβου  
Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή