
Επιπλέον, στην έρευνα περιλαμβάνονται και μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διαχρονική εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (72,5%) απαντά ότι χρησιμοποιεί το iInternet για αναζήτηση πληροφοριών. Το 36,4% λέει ότι το χρησιμοποιεί για να στέλνει και να δέχεται e-mails, το 20,2% για να «κατεβάζει» μουσική, το 9,7% για να παίζει online παιχνίδια, το 8,6% για να επικοινωνεί μέσω των διαφόρων εργαλείων chatting, το 2,2% για να κατεβάζει προγράμματα και μόλις το 1,9% για να πραγματοποιεί online αγορές.
Όσον αφορά στη διείσδυση του διαδικτύου ανά ηλικιακή ομάδα, τα μεγαλύτερα ποσοστό εντοπίζονται στις ηλικίες 13 – 17 ετών (71,7% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 75,1% για το β’ τετράμηνο).
Υψηλότατα ποσοστά εντοπίζονται και στις ηλικίες 18 – 24 ετών (66% και 66,3%), καθώς και στις ηλικίες 25 – 34 ετών (50% και 49%), ενώ τα ποσοστά αυτά πέφτουν αισθητά -αν και παραμένουν αυξημένα- στην ηλικιακή ομάδα 35 – 44 ετών (40,7% και 37,7%).
Από την άποψη του φύλου, οι άνδρες εμφανίζονται πιο εξοικειωμένοι με το Internet (46,2% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 44,4% για το β’ τετράμηνο), ωστόσο και οι γυναίκες αυξάνονται διαρκώς μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου (30,9% και 32,4%).
Από την άποψη του τόπου χρήσης του διαδικτύου, οι περισσότεροι (56,7%) απάντησαν ότι το χρησιμοποιούν στο σπίτι τους και ακολουθούν το γραφείο (38,5%), τα διάφορα internet cafe (19,3%) και οι χώροι εκπαίδευσης (σχολείο ή σχολή, 18,5%).
Αξιοσημείωτο παραμένει το χαμηλό ποσοστό συμπολιτών μας (1,4%) που χρησιμοποιεί τις διαδικτυακές υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Σε γενικότερο επίπεδο, τα μεγαλύτερα ποσοστά χρηστών του Internet εντοπίζονται στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, 46% για το α’ τετράμηνο του 2007 και 46,4% για το β’ τετράμηνο και Θεσσαλονίκη, 41,6% και 40,4%), όμως και η περιφέρεια παρουσιάζει διαρκώς αυξανόμενο αριθμό χρηστών του διαδικτύου (29,8% και 29,4%)