|
Αλλάζουν οι Ευρωπαίοι νέοι...
Πηγή Κειμένου: Περιοδικό Infosoc, τεύχος 34
Οι σημερινοί νέοι, ηλικίας 15-24 χρόνων, στην Ευρώπη περνούν λιγότερη ώρα βλέποντας τηλεόραση, διαβάζοντας βιβλία κι ακούγοντας ραδιόφωνο, απ’ ό,τι μπροστά στον υπολογιστή τους...
Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας που πραγματοποίησε ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Αναδραστικής Διαφήμισης (ΕΙΑΑ) με δείγμα 7000 ατόμων σε 8 χώρες στα τέλη του 2004, στην προσπάθειά του να κατανοήσει τις συνήθειες αυτής της σημαντικής μερίδας καταναλωτών. Η ερώτηση «τι δεν κάνετε, για να σερφάρετε στο Internet » έβγαλε ως μεγάλο χαμένο την τηλεόραση (σε ποσοστό 46%), με την τηλεφωνική συνομιλία (34%), την ανάγνωση εφημερίδων (33%) ή βιβλίων (32%) και την ακρόαση ραδιοφώνου (22%) να ακολουθούν.
|