"Bing" βάφτισε η Microsoft την νέα της μηχανή αναζήτησης, λήγοντας έτσι μήνες προβληματισμού για το ποια θα είναι η επόμενη εκδοχή του Live Search.
Ο Steve Ballmer CEO της Microsoft, το αποκάλυψε στο συνέδριο D7 που πραγματοποιήθηκε στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ την Πέμπτη. Η εταιρεία είπε πως τις επόμενες ημέρες, θα βγάζουν σιγά σιγά το προϊόν έως ότου είναι διαθέσιμο παντού.
"Bing" και "Kumo" ήταν τα ονόματα που η εταιρεία είχε υπόψιν της για την νέα μηχανή αναζήτησης με το πρώτο τελικά να επικρατεί.
Η Microsoft παρουσίασε την νέα μηχανή αναζήτησης στο συνέδριο, επισημαίνοντας ότι σχεδίασε το Bing ως μία "μηχανή αποφάσεων" για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναζητούν στον Ιστό πιο έξυπνα και να απλοποιήσει τις καθημερινές αναζητήσεις τους όπως είναι οι αναζητήσεις διευθύνσεων και είπε ότι σκοπός του εργαλείου είναι να δώσει στο κοινό περισσότερους τρόπους για να οργανώνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.
Για παράδειγμα, το Bing περιλαμβάνει ένα σετ από εργαλεία πλοήγησης και αναζήτησης ονόματι "Explore Pane" στην αριστερή πλευρά της σελίδας, εκεί έχει τα "Web Groups" που παρέχουν διάφορες λειτουργίες για να οργανώνουν τα αποτελέσματα.
Επίσης πρόσθεσε και τις δυνατότητες "Related Searches and Quick Tabs", που εμφανίζουν ένα πίνακα περιεχομένων για τις διαφορετικές κατηγορίες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Το Bing επίσης βοηθάει το κόσμο να βρει αυτά που η μηχανή αναζήτησης θεωρεί πως είναι τα πιο σχετικά αποτελέσματα με το να τα αναδεικνύει με διάφορους τρόπους. Μία επιλογή ονόματι "Best Match" φέρνει στην επιφάνεια το ποιο καλύτερο αποτέλεσμα και το "εκτελεί" άμεσα. Ακόμα μία επιλογή με το όνομα "Deep Links" δίνει στο κοινό περισσότερες πληροφορίες για το τι προσφέρει ένα site.
Παρέχει επίσης και το "Quick Preview", μία δυνατότητα η οποία όταν σύρει το ποντίκι κάποιος πάνω από έναν σύνδεσμο αναζήτησης, εμφανίζει μία προεπισκόπιση με ένα μικρό κουτάκι με τα αποτελέσματα. Η προεπισκόπιση αυτή εμφανίζει ένα στιγμιότυπο της πληροφορίας του συνδέσμου ώστε το κοινό να αποφασίσει εάν θέλει να το πατήσει ή όχι.
Επίσης προσφέρει πρόσβαση με ένα κλικ σε πληροφορίες μέσω της "Instant Answers" δυνατότητας. Η Microsoft είπε πως το σχεδίασε αυτό για να βοηθήσει τους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες γρήγορα μέσα στη σελίδα της αναζήτησης, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κάνουν περιττά κλικ για να βρουν αυτό που ψάχνουν.
Η Microsoft επανασχεδίασε την μηχανή αναζήτησης ελπίζοντας να μικρύνει το χάσμα με το Google, το οποίο κατέχει το μερίδιο του λέοντος στις αναζητήσεις. Έχει επίσης αναφερθεί πως η εταιρεία δαπανά από 80εκ$ έως 100εκ$ για την προώθηση του Bing. Το Google, σύμφωνα με τους αναλυτές, έχει αυτή τη στιγμή περίπου το 80% των online αναζητήσεων, ενώ η Microsoft εχει μόνο το 6% και για αυτό το λόγο θα χρειαστούν νέες επαναστατικές δυνατότητες, για μπορέσει να αλλάξει ο κόσμος από το Google σε μία άλλη μηχανή αναζήτησης.
Περισσότερες πληροφορίες για τη μηχανή αναζήτησης Bing, εδώ: http://discoverbing.com/behindbing .