Αυξάνεται το e-shopping στην Ευρώπη
Πηγή Κειμένου: KnowHow.gr
Στις ΗΠΑ, εδώ και πολλά χρόνια, το e-shopping, δηλαδή, η αγορά καταναλωτικών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, έχει γίνει «θεσμός», σε αντίθεση με τις χώρες της Ευρώπης, όπου οι καταναλωτές το αντιμετώπιζαν με αρκετή επιφυλακτικότητα, έως και καχυποψία.
Ωστόσο, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι το e-shopping αρχίζει να κερδίζει έδαφος και στη «Γηραιά Ήπειρο».
 Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται σε σχετικό δημοσίευμα των Financial Times, οι αγορές μέσω Διαδικτύου στη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία έφθασαν μέσα στο 2007 τα 41 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό μπορεί να απέχει πολύ από τα 89 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα το ποσό που ξοδεύτηκε στις ΗΠΑ για αγορές μέσω Internet, όμως η αυξητική τάση είναι εμφανής, με τους Βρετανούς και του Γάλλους να κυριαρχούν (οι αγορές μέσω Διαδικτύου σε αυτές τις χώρες φθάνουν περίπου το 1/3 του συνόλου των αγορών).
Η αύξηση αυτή –ειδικά στη Βρετανία- αποδίδεται κυρίως στην επιτυχία των e-supermarket, ενώ και οι επισκέψεις στα e-καταστήματα κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 2,2% συνολικά στις μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες στο διάστημα Μάρτιος ’07 – Μάρτιος ’08.
Ιδιαίτερη ανάπτυξη παρατηρείται και στις αγορές ταξιδίων (94 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ, έναντι 49 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Ευρώπη), ενώ εκτιμάται ότι το e-shopping σε Βρετανία και Γαλλία θα τριπλασιαστεί ως το 2012.
|