Ελληνική Ιστοσελίδα English Web Site German Web Site French web site
Γραφείο Τύπου Υπηρεσίες Χάρτης Ιστού

Ειδήσεις ΚτΠ
Το Internet στην υπηρεσία των καταναλωτών

Ο αριθμός των καταναλωτών που, πριν κατευθυνθούν στα καταστήματα, κάνει «έρευνα αγοράς» μέσω του Διαδικτύου διαρκώς αυξάνεται, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε στις ΗΠΑ η εταιρεία παροχής λύσεων marketing Prospectiv.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να ενημερωθεί σχετικά με τα τυποποιημένα προϊόντα (packaged goods), πριν πάει στα μαγαζιά για τα ψώνια του.

Επίσης, το 27% δηλώνει ότι προτιμά να δέχεται ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία (newsletters), προκειμένου να ενημερώνεται για νέα τέτοια προϊόντα, έναντι ποσοστού 25% που προτιμά να χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το 14% επισκέπτεται τους ιστοτόπους εταιρειών εκπτωτικών προϊόντων και αγορών, μαζί με sites προϊόντων με brand names. Από τα παραπάνω στοιχεία, δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το 47% θα ήθελε να δέχεται newsletters από συγκεκριμένα brands, το 39% να ενημερώνεται από τα sites των brands αυτών και το 14% να λαμβάνει την ενημέρωσή του από κάποιο συλλογικό forum.

Όσον αφορά τις online «έρευνες αγοράς», το 48% δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για πληροφορίες γύρω από το προϊόν, το 46% αναζητά καλύτερες τιμές και το 6% για πληροφορίες χρήσης του προϊόντος.


   Χάρτης Ιστού   :   Προσβασιμότητα   :   Ταυτότητα   :  Όροι Χρήσης   :  Επισκεψιμότητα Κόμβου  
Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή