H Microsoft αποσύρει την πρόταση εξαγοράς της Yahoo!
H Microsoft Corp. ανακοίνωσε την απόσυρση της προσφοράς της για την εξαγορά της Yahoo. Τις τελευταίες μέρες όλοι οι ενδιαφερόμενοι στην αγορά περίμεναν με αγωνία την αντίδραση της Microsoft στην άρνηση της Yahoo, το περασμένο Σάββατο, απέναντι στην αναθεωρημένη κατά 5 δισ. δολάρια προσφορά της Microsoft.
"Θα εξακολουθήσουμε να πιστεύουμε πως η προσφορά που καταθέσαμε προκάλεσε αίσθηση όχι μόνο για την Microsoft και την Yahoo, αλλά σε όλη την αγορά. Η επιδίωξη της εξαγοράς της Yahoo είχε ως στόχο να δημιουργήσει μεγαλύτερες ευκαιρίες και καινοτομίες στην αγορά καθώς και να αποδώσει επιπρόσθετες οφέλη τόσο στους μετόχους μας όσο και στους εργαζόμενους μας." δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Steve Ballmer.
Και συνέχισε δηλώνοντας: "Παρά την ένταση των προσπαθειών μας, μεταξύ των οποίων ήταν και η σημαντική αύξηση του τιμήματος της προσφοράς κατά 5 δισ. δολάρια, η Yahoo δεν έκανε τα απαραίτητα βήματα προκειμένου να αποδεχθεί την προσφορά μας. Μετά από προσεκτική ανάλυση, πιστεύουμε πως οι οικονομικές απαιτήσεις της Yahoo δεν μας βρίσκουν σύμφωνους και είναι προτιμότερο για τους μετόχους της Microsoft, τους εργαζόμενους σε αυτήν καθώς και άλλους μετόχους να αποσύρουμε την προσφορά μας."
Η απάντηση από την πλευρά της Yahoo επαναλάμβανε πως το τίμημα της προσφοράς ήταν χαμηλό κάτι στο οποίο αρκετοί μέτοχοι της Yahoo είναι σύμφωνοι.
"Η Yahoo είναι κερδοφόρος, διαρκώς αναπτυσσόμενη και εκτελεί με επιτυχία το στρατηγικό της σχέδιο προκειμένου να αδράξει τις μεγάλες ευκαιρίες που έχουν προσφάτως δημιουργηθεί στην διαφημιστική αγορά του διαδικτύου" , δήλωσε ο πρόεδρος τους Διοικητικού Συμβουλίου της Yahoo, Roy Bostock.
O Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Yahoo, Jerry Jang δήλωσε από την πλευρά του: "Αφήνουμε πίσω μας την αυτόκλητη προσφορά της Microsoft η οποία μας απασχόλησε αρκετά και επικεντρώνουμε την προσοχή μας στις πιο ενδιαφέρουσες αλλαγές στην ιστορίας της εταιρείας".
Η Microsoft κάνει τώρα σχέδια για την αυτόνομη δράση της.
"Επενδύουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό σε νέα εργαλεία και νέες εμπειρίες στο διαδίκτυο, έχουμε βελτιώσει δραματικά την λειτουργία των δικών μας μηχανών αναζήτησης και την ικανοποίηση των διαφημιζομένων σε μας και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την αναρρίχηση μας με δικά μας μέσα ή και συνεργασίες." δήλωσε ο Kevin Johnson, επικεφαλής Υπηρεσιών της Microsoft.
Μέχρι το τέλος του 2007 η Google είχε σχεδόν το 25% της διαφημιστικής αγοράς στο διαδίκτυο στις ΗΠΑ, ενώ το αντίστοιχο του 2006 ήταν 21%, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IDC. Η Yahoo είχε για το 2007 μερίδιο αγοράς 11.3%, έναντι 12.3% για το 2006, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για την Microsoft ήταν 5.2% (2007) και 5.8% (2006).
Στην χρήση μηχανών αναζήτησης η Google επικρατεί με 62.4% παγκοσμίως και ακολουθεί η Yahoo από μακριά με 12.8% σύμφωνα με το comScore. Η Microsoft είναι τέταρτη με μερίδιο 2.9%, πίσω από την Baidu που έχει 5.2%.
|