Double play έχει το 14,3% και triple play έχει το 1,3%. Το δείγμα αφορά 5.381 άτομα, άντρες και γυναίκες 13 - 70 ετών, μόνιμους κατοίκους των νομών Αττικής & Θεσσαλονίκης και των νομών της Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης και πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα από τις 18 Μαρτίου - 23 Ιουνίου 2008.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Focus Bari, οι καταναλωτές ανταποκρίνονται θετικά στο κίνητρο του χαμηλού κόστους, ωστόσο χρειάζεται να δοθούν και άλλα κίνητρα από την πλευρά των service providers που θα τόνωναν ακόμη περισσότερο τη χρήση.
Η κατοχή σταθερού τηλεφώνου σε πανελλαδικό επίπεδο είναι 81,9%. Η κατοχή οικιακής σύνδεσης στο Internet με συνδρομή σε Service Provider είναι 34,6%, και από αυτούς σχεδόν οι μισοί είναι με σύνδεση Double - Triple Play γεγονός που δείχνει ότι η νέα υπηρεσία προσέλκυσε καταρχήν νοικοκυριά με ενδιαφέρον για το Internet.
Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι όσοι έχουν δοκιμάσει κάποια νέα υπηρεσία double - triple play σε μεγάλο ποσοστό την έχουν διατηρήσει για διάστημα πάνω από 12 μήνες. Δυστυχώς όμως, η περιφέρεια που έχει περισσότερο ανάγκη τις νέες τεχνολογίες, δείχνει αδύναμη να τις υιοθετήσει και να ακολουθήσει το
ρεύμα των σύγχρονων λύσεων επικοινωνίας.
Προβλήματα στις επενδύσεις για νέα δίκτυα
Σειρά σημαντικών προβλημάτων που ταλανίζουν την ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά, εμποδίζουν τις επενδύσεις και την ανάπτυξη στο χώρο. Είναι αρκετοί εκείνοι που κάνουν λόγο για το “ελληνικό παράδοξο”.
Παρά το γεγονός ότι έχουν παρέλθει πάνω από δύο χρόνια από την έναρξη ισχύος του νόμου, δεν έχει εκδοθεί ακόμα η κοινή υπουργική απόφαση για τα δικαιώματα διέλευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι στιγμής φαίνεται πως έχουν συνυπογράψει τα υπουργεία Μεταφορών, Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Πολιτισμού, Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Δεν έχουν συνυπογράψει τα υπουργεία Εθνικής Άμυνας, Εσωτερικών, Οικονομίας και Οικονομικών.
Η ΕΕΤΤ έχει ολοκληρώσει τις αντίστοιχες δημόσιες διαβουλεύσεις τόσο σχετικά με τους κανονισμούς για τα τέλη χρήσης και τα τέλη διέλευσης, η έκδοση των οποίων εμπίπτει στην αρμοδιότητά της, όσο και σχετικά με την εισήγηση προς τον υπουργό Μεταφορών των ειδικών διαδικασιών για την παραχώρηση δικαιωμάτων διέλευσης.
Όπως λέγεται, η “χάρτα της ευρυζωνικότητας” είναι ακόμη λευκό χαρτί, όπου ο καθένας στην τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί αυθαίρετα να αποφασίζει για τα τέλη διέλευσης, να αυτοδικεί και ουσιαστικά να εμποδίζει την ορθολογική ανάπτυξη μιας σημαντικής αγοράς και υπηρεσίας που είναι χρήσιμη για τους πολίτες.
Διαβάστε το σύνολο του άρθρου