Ευκαιρίες για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή Κειμένου: Forthnet E-Press
Περισσότερες εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου φιλοδοξεί να φέρει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας το νέο έργο με τίτλο "eBiZ4SMEs", που υλοποιεί ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδας (ΣΕΠΒΕ).
Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν ξεκάθαρη γνώση των ευκαιριών, που προσφέρει το e-business. Επίσης, οι προμηθευτές λύσεων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) δεν έχουν ακόμη κατανοήσει τις επιχειρηματικές ανάγκες των ΜΜΕ και επικεντρώνονται στην τεχνική πλευρά της εργασίας τους, με αποτέλεσμα να μην προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις e-business.
Ο στόχος του eBiZ4SMEs είναι να βοηθήσει στην εξάλειψη αυτού του «χάσματος» μέσω της αύξησης της συνεργασίας ανάμεσα σε ΜΜΕ και προμηθευτές ΤΠΕ, της αύξησης της διαθεσιμότητας λύσεων e-business που να είναι «φιλικές» προς τις ΜΜΕ και της ενίσχυσης της δικτύωσης και της κατανόησης των αναγκών ανάμεσα σε προμηθευτές ΤΠΕ και ΜΜΕ στη Β. Ελλάδα
Οι δράσεις του έργου από την αρχή του μέχρι και την ολοκλήρωσή του, χωρίζονται σε τρεις φάσεις:
Φάση 1: Ανάλυση Απαιτήσεων και Ψηφιακού Χάσματος
Φάση 2: Εφαρμογή Μοντέλου Υιοθέτησης e-Business και Σχεδιασμού e-Business για ΜΜΕ
Φάση 3: Σχέδιο Επικοινωνίας και Καμπάνιες Διάχυσης,
ενώ μεταξύ άλλων θα πραγματοποιηθούν τα εξής:
- Μελέτη των ανασταλτικών παραγόντων υιοθέτησης e-business από ΜΜΕ και των αναγκών τους (ΠΕ2)
- Μελέτη της αντίληψης των προμηθευτών ΤΠΕ για τις ανάγκες e-business των ΜΜΕ (ΠΕ3)
- Ανάλυση του Ψηφιακού Χάσματος των αποτελεσμάτων των δύο πρώτων μελετών (ΠΕ4)
- Εφαρμογή ενός μοντέλου υιοθέτησης e-business από ΜΜΕ (ΠΕ5)
- Εφαρμογή ενός μοντέλου σχεδιασμού e-business από ΜΜΕ (ΠΕ6)
- Εφαρμογή Σχεδίου Επικοινωνίας και Καμπάνιας Διάχυσης προς ΜΜΕ και προμηθευτές ΤΠΕ (ΠΕ7).
Το έργο eBIZ4SMEs το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Ατλαντίς Συμβουλευτική και το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, θα βασιστεί στα αποτελέσματα του έργου www.Go4eBiz.com που χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας στα πλαίσια της δράσης ηλεκτρονικού επιχειρείν και θα έχει διάρκεια 12 μήνες.
|