Απάτες σε pay-per-click διαφημίσεις: διαφωνίες για το μέγεθος του προβλήματος
Πηγή Κειμένου: KnowHow.gr
Σε σοβαρή διαμάχη μεταξύ της Google και της εταιρείας ClickForensics, η οποία ειδικεύεται στην προστασία από απάτες στο Διαδίκτυο, εξελίσσεται η δημοσιοποίηση έρευνας της δεύτερης, σύμφωνα με την οποία ο μέσος όρος απατηλών pay-per-click διαφημίσεων στο Internet για το τέταρτο τρίμηνο του 2007 έφθασε το αρκετά υψηλό ποσοστό του 16,6%, από 16,2% κατά το προηγούμενο τρίμηνο.
Η ίδια έρευνα υποστηρίζει ότι συνολικά οι απάτες με pay-per-click (PPC) διαφημίσεις σημείωσαν αύξηση 15% μέσα στο 2007, σε σχέση με το 2006.
Η παρατήρηση της έρευνας της ClickForensics που οδήγησε στο «πολεμικό κλίμα» με την Google σημείωνε ότι «ο μέσος όρος απατηλών PPC διαφημίσεων σε ιστοτόπους μηχανών αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένων του Google AdSense και του Yahoo Publisher Network ήταν 28,3% για το τέταρτο τρίμηνο του 2007, από 19,2% κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006 και 28,1% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2007».
Η Google -η οποία έχει τα απόλυτα πρωτεία, όσον αφορά στις διαδικτυακές διαφημίσεις- υποστηρίζει ότι η κατάσταση δεν είναι τόσο «μελανή» όσο την περιγράφει η έρευνα, ενώ η κόντρα των δύο επιχειρήσεων έχει παρελθόν σχεδόν ενός χρόνου.
|