Έφηβοι και social media: μια ενδιαφέρουσα έρευνα
Πηγή Κειμένου: KnowHow.gr
Τι κάνουν οι έφηβοι με το Internet; Μπλογκάρουν και μπλογκάρουν πολύ. Ιδίως τα κορίτσια. Επίσης, χρησιμοποιούν όλες τις δυνατότητες που τους δίνουν τα εργαλεία του social networking, αλλά και όλα τα πιθανά μέσα επικοινωνίας, προκειμένου να διατηρούν επαφές με τους φίλους, αλλά και τον ευρύτερο κοινωνικό τους περίγυρο.
Τουλάχιστον, αυτό δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας «Έφηβοι και Social Media» που διεξήγαγε και φέτος ο οργανισμός Pew Internet, σε δείγμα περίπου 1.000 teenagers στις ΗΠΑ.
 Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι το 64% των εφήβων δημιουργεί κάποιου είδους περιεχόμενο, ενώ οι έφηβοι που διατηρούν blogs ανέρχονται στο ποσοστό του 28%. Μάλιστα, τα κορίτσια κυριαρχούν στο blogging (35%) έναντι των αγοριών (20%), ενώ πλέον τα μικρότερης ηλικίας έφηβα κορίτσια έχουν ξεπεράσει ως ποσοστό τα συνομήλικά τους αγόρια στο χώρο του blogging.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι τα αγόρια προτιμούν να χρησιμοποιούν social media όπως το YouTube, τα οποία τους επιτρέπουν να «ανεβάζουν» βιντεάκια στο Internet (19%), ενώ οι εκπρόσωποι του «ωραίου φύλου» προτιμούν να «ποστάρουν» φωτογραφίες (54%).
Πάντως, η πλειοψηφία των εφήβων που χρησιμοποιούν social media (57%) δηλώνει ότι παρακολουθεί video clips μέσω του Διαδικτύου.
Πιο πάνω, αναφέρθηκε ότι οι έφηβοι επικοινωνούν πολύ –η έρευνα τους ονομάζει «υπερ-επικοινωνιακούς»- και ότι στην επικοινωνία τους χρησιμοποιούν κάθε διαθέσιμο δίαυλο. Σε ποσοστό 28% δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν από σταθερά και κινητά τηλέφωνα μέχρι social media instant messaging, προκειμένου να έλθουν σε επαφή με τους γύρω τους.
Πιο συγκεκριμένα, το 70% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί καθημερινά το κινητό του για να μιλήσει με τους φίλους του, το 60% στέλνει καθημερινώς κάποια SMS, το 54% κάνει χρήση του instant messaging, το 47% χρησιμοποιεί για την επικοινωνία του τα social media και το 46% μιλά με τους φίλους του μέσω δικτύου σταθερής τηλεφωνίας.
Όσον αφορά στις τετ α τετ επαφές, τις προτιμά το 35% των ερωτηθέντων, ενώ το e-mail βρίσκεται πολύ χαμηλά στις προτιμήσεις τους, συγκεντρώνοντας την «εύνοια» μόλις του 22%.
Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα εδώ.
|