e-metrics 2007: αυξημένη η χρήση του Διαδικτύου
Βελτίωση σε αρκετούς δείκτες όσον αφορά τη χρήση του Internet από τους Έλληνες χρήστες, εντοπίζει η e-metrics 2007, με έρευνα που πραγματοποίησε για 4η συνεχόμενη χρονιά η AGB Nielsen σε συνεργασία με τη Phaistos Networks και την υποστήριξη του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και του IAB (Interactive Advertising Bureau) Hellas.
Στην έρευνα συμμετείχαν 28.254 Έλληνες χρήστες του Internet, μεγάλο μέρος των οποίων εκτιμάται ότι είναι «παλιοί» και «έμπειροι» χρήστες.
 Η έρευνα ολοκληρώθηκε μέσα στο Δεκέμβριο του 2007 και τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι κάτι έχει αλλάξει. Για παράδειγμα, υπάρχει μία σημαντική αύξηση των ωρών χρήσης, καθώς το 65% των χρηστών παραμένει συνδεδεμένος για τουλάχιστον 2 ώρες ημερησίως, ενώ μόλις το 5,1% μπαίνει για λιγότερο από μία ώρα.
Τα στοιχεία της AGB Nielsen δείχνουν ότι το 35% των ελληνικών νοικοκυριών είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά περίπου 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2006.
Οι χρήστες ζητούν ακόμη φθηνότερες χρεώσεις, ενώ είναι απογοητευμένοι από το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις το 41,5% (από 53,7% πέρσι) δηλώνει ικανοποιημένο από την υποστήριξη που έχει από τον πάροχο, ενώ το 33,8% είναι ικανοποιημένο από το κόστος πρόσβασης.
Από την άλλη, αυξητικές τάσεις παρατηρούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 74,9% (από 69,5% πέρσι) όσων απάντησαν -οι οποίοι επαναλαμβάνουμε ότι είναι οι πιο «έμπειροι» χρήστες- υποστήριξαν ότι έχουν κάνει αγορά online και το 94,1% δηλώνει ότι θα κάνει και άλλη μέσα στους επόμενους 6 μήνες.
Ακόμη όμως και από αυτούς που δεν έχουν αγοράσει, το 43,8% θεωρεί πιθανό να αγοράσει μέσω Διαδικτύου εντός των επόμενων μηνών.
|