Ελληνική Ιστοσελίδα English Web Site
Γραφείο Τύπου Υπηρεσίες Χάρτης Ιστού

Είδηση της Ημέρας
Επιφυλακτικές οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις απέναντι στην online διαφήμιση

Η επιφυλακτική στάση που τηρεί η πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων απέναντι στην online διαφήμιση, είναι ένα από τα σοβαρά εμπόδια προς την ανάπτυξή της.

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ, αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι η online διαφήμιση θα εκτοξεύσει τον προϋπολογισμό τους στα ύψη, έχει περίπλοκους μηχανισμούς, ενώ η διαχείρισή της απασχολεί μεγάλο αριθμό προσωπικού.


Πιο συγκεκριμένα, το 25% των επιχειρήσεων αυτών θεωρεί ότι η online διαφήμιση θα «τινάξει στον αέρα» τους προϋπολογισμούς τους, ένα 20% θεωρεί περίπλοκους τους μηχανισμούς του online marketing, ενώ το 15% εκτιμά ότι δεν έχει τον απαραίτητο αριθμό προσωπικού για να διαχειριστεί μια online διαφημιστική καμπάνια.
Παράλληλα, το 18% θεωρεί ότι το Διαδίκτυο δε σχετίζεται με τις δραστηριότητές τους, και το 10% δεν φαίνεται να πείθεται για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και marketing.

Πάντως, σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων (28%) δήλωσε ότι θα μπορούσε να αλλάξει στάση, αν έβλεπε εμπειρικά δεδομένα που θα υποστήριζαν το online marketing. Και, ίσως, εδώ βρίσκεται και το κρίσιμο ζήτημα που θα πρέπει να κατανοηθεί από διαφημιστές και διαφημιζόμενους: δεδομένου ότι το 55% δηλώνει ότι έχει ιστοσελίδα, αλλά σε ποσοστό 58% εκτιμά ότι οι δραστηριότητές του γίνονται γνωστές «από στόμα σε στόμα», η εξάπλωση των social media και η αξιοποίησή τους μπορεί να έχει ιδιαιτέρως θετική επίδραση στο να συμμετάσχουν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε online διαφημιστικές καμπάνιες.

Αναλυτές εκτιμούν ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται, μεν, τη χρησιμότητα του Internet, ωστόσο διατηρούν επιφυλάξεις ως προς την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών εργαλείων και τεχνικών marketing.

Σύμφωνα με τους ίδιους, επί της ουσίας, χρειάζονται «εκπαίδευση», προκειμένου να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στην κατανόηση της χρησιμότητας του Διαδικτύου και την εμπράγματη χρήση του για marketing.

Διαβάστε την έρευνα αναλυτικά: http://www.clickz.com/3627286


   Χάρτης Ιστού   :   Προσβασιμότητα   :   Ταυτότητα   :  Όροι Χρήσης   :  Επισκεψιμότητα Κόμβου  
Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή