Ελληνική Ιστοσελίδα English Web Site German Web Site French web site
Γραφείο Τύπου Υπηρεσίες Χάρτης Ιστού

Μέτρα Δημοσιότητας
Περιγραφή Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας

Πηγή Κειμένου: Συμπλήρωμα Προγραμματισμού

Η γενική προβολή και δημοσιότητα θα δίνει έμφαση στη συνολική προβολή του Ε.Π. ΚτΠ ως Προγράμματος – κλειδιού του Γ’ ΚΠΣ, στην αποκατάσταση μιας ενιαίας και δυναμικής εικόνας καθώς και στην αναβάθμιση του κύρους και της σημασίας των δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος.

Περιεχόμενα
Δομή Επικοινωνίας
Στρατηγική των Μέσων
Χρονικές Αιχμές του Σχεδίου Δράσης
Περιγραφή των Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας


Δομή Επικοινωνίας Scroll to Top

Η θεματική προβολή και δημοσιότητα θα εστιάζεται κυρίως:

  • στην ανάδειξη των τομεακών δράσεων,
  • στην εξειδίκευση της σημασίας και των ωφελημάτων των επιμέρους έργων,
  • στην ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση των τελικών δικαιούχων και των άμεσα ενδιαφερομένων ομάδων.

Η περιφερειακή προβολή του Προγράμματος περιλαμβάνει την γενική και θεματική προβολή του Ε.Π. στα περιφερειακά μέσα,
καθλως και την προβολή του ειδικού προγράμματος κάθε Περιφέρειας για την Κοινωνία της Πληροφορίας σε τοπικά μέσα.


Στρατηγική των Μέσων Scroll to Top

Τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή και δημοσιότητα του Ε.Π. ΚτΠ θα προσφέρουν ένα ζωντανό παράδειγμα των πλεονεκτημάτων και των δυνατοτήτων από την εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών και των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας.

Η στρατηγική της χρησιμοποίησής τους θα προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες αποτελεσματικής επικοινωνίας με τα επιμέρους κοινά που αποτελούν τους εκάστοτε προνομιακούς στόχους των μέτρων και δράσεων δημοσιότητας και πληροφόρησης.

Σε κάθε περίπτωση το Σχέδιο Δράσης για την πληροφόρηση και δημοσιότητα του Ε.Π. ΚτΠ περιλαμβάνει τη χρήση τριών διαφορετικών κατηγοριών μέσων και μεθόδων προβολής.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν όλα τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, όπως είναι οι εφημερίδες, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, η υπαίθρια διαφήμιση, το διαδίκτυο.

Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι προωθητικές ενέργειες, όπως είναι τα έντυπα, τα φυλλάδια, τα ενημερωτικά δελτία, τα δελτία Τύπου, το mailing, η αρθρογραφία, η παραγωγή τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών, τα ντοκιμαντέρ, τα CD-ROM, οι σχολικοί και άλλοι διαγωνισμοί, κ.λπ.

Στην τρίτη κατηγορία ανήκουν οι ενέργειες άμεσης επικοινωνίας, όπως είναι τα κέντρα πληροφόρησης, οι Εκθέσεις, οι Ημερίδες, τα Σεμινάρια, τα Συνέδρια, τα κέντρα τηλεφωνικής επικοινωνίας, οι ειδικές εκδηλώσεις και τα happenings, οι κινητές μονάδες ενημέρωσης, κ.λπ.

Η χρήση των μέσων της πρώτης κατηγορίας επιβάλλεται κυρίως για την αποτελεσματική υλοποίηση του Προγράμματος πληροφόρησης και δημοσιότητας για τη γενική προβολή του Ε.Π. ΚτΠ.

Στο πλαίσιο της γενικής προβολής του Ε.Π. ΚτΠ θα δοθεί επίσης έμφαση στη δημιουργία και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος και υποδομής άμεσης επικοινωνίας που θα μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί και για την εφαρμογή των επιμέρους τομεακών επικοινωνιακών στρατηγικών.

Αντιστρόφως, η θεματική προβολή των επιμέρους δράσεων του Ε.Π. ΚτΠ θα χρησιμοποιεί κυρίως προωθητικές ενέργειες και ενέργειες άμεσης επικοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα της Περιφερειακής Δημοσιότητας που αναφέρεται στις ιδιαίτερες δράσεις του Ε.Π. για την κάθε Περιφέρεια.

Χρονικές Αιχμές του Σχεδίου Δράσης Scroll to Top

Το Πρόγραμμα Δημοσιότητας καλύπτει χρονικά όλη την περίοδο εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος αλλά παρουσιάζει ιδιαίτερη ένταση σε τρεις χρονικές στιγμές. Στην αρχή του Προγράμματος με βασική αιχμή την ενημέρωση των τελικών δικαιούχων και τελικών αποδεκτών για τις δυνατότητες χρηματοδότησής τους από το Πρόγραμμα, τη γνωστοποίηση του προγράμματος, των διαδικασιών ένταξης και των διαδικασιών παρακολούθησης, διαχείρισης και ελέγχους στους εν δυνάμει ωφελούμενους, στο γενικό πληθυσμό και στους εμπλεκόμενους φορείς.

Στη μέση του Προγράμματος με αιχμή την ενημέρωση των ίδιων ομάδων για την πορεία του Προγράμματος, τα πρώτα αποτελέσματα που έχει επιφέρει καθώς και πιθανές τροποποιήσεις στο περιεχόμενό του. Στο κλείσιμο του Προγράμματος με αιχμή στα συνολικά αποτελέσματα και τις επιπτώσεις από την εφαρμογή του.

Οι δράσεις δημοσιότητας που αφορούν στην Περιφέρεια θα γίνει προσπάθεια να συμβαδίσουν χρονικά με την αντίστοιχη δημοσιότητα των ΠΕΠ προκειμένου να υπάρξουν πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα.


Περιγραφή των Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας Scroll to Top

Σχεδιασμός, δημιουργία και λειτουργία υποδομής και συστήματος επικοινωνίας

Στη δράση αυτή περιλαμβάνονται ενδεικτικά :

  • H Δημιουργία Κέντρου Πληροφόρησης στην Αττική.
  • Δημιουργία Call Center.
  • Η δημιουργία ειδικού portal για την Κοινωνία της Πληροφορίας
  • Η Δημιουργία Τράπεζας Δεδομένων
  • Η διενέργεια στο μέσο του Προγράμματος Έρευνας για την διακρίβωση της αναγνωρισιμότητας του Ε.Π. και η εξαγωγή συμπερασμάτων για αναπροσαρμογή του Σχεδίου Δράσης για τη Δημοσιότητα.

Μαζική Επικοινωνία - προβολή μέσω των ΜΜΕ

Στις δράσεις μαζικής επικοινωνίας περιλαμβάνεται η παραγωγή τηλεοπτικών spots γενικών και θεματικών περιεχομένων και προβολή τους τόσο από τα εθνικής όσο και από τα περιφερειακής εμβέλειας κανάλια. Η παραγωγή και προβολή ραδιοφωνικών μηνυμάτων θα είναι αντίστοιχα γενικού και θεματικού περιεχομένου.

Παράλληλα, οι καταχωρήσεις και η προβολή στον τύπο με άρθρα και newsletters θα γίνουν στην αρχή του προγράμματος και θα επαναλαμβάνονται στις χρονικές αιχμές του. Η outdoor διαφήμιση θα γίνεται μέσω ανάρτησης γιγαντοαφισών σε οδικούς άξονες.

Σημειώνεται ότι τα παραπάνω θα περιλαμβάνουν ενδεχομένως δράσεις σε διεθνή μέσα με σκοπό την Ενημέρωση στις χώρες της ΕΕ με ειδικότερο κοινό – στόχο τους Έλληνες της Διασποράς.

Προωθητικές Ενέργειες

Προβλέπεται ο σχεδιασμός και η διανομή εντύπων με περιεχόμενο ανά θεματική ενότητα και ενδεχομένως ανά περιφέρεια.
Οι δράσεις που αφορούν στα Ενημερωτικά δελτία, δελτία Τύπου, mailing, αρθρογραφία και συνεντεύξεις Τύπου, θα είναι συνεχείς και θα δρουν μαζί με το σύστημα επικοινωνιακής υποδομής ως backbone για το συνολικό Πρόγραμμα Δημοσιότητας με σκοπό αφενός τη δημιουργία ενός κλίματος συνεχούς εγρήγορσης και αφετέρου τη διατήρηση της Κοινωνίας της Πληροφορίας σε καθημερινή επικαιρότητα.

Το Ε.Π. ΚτΠ οφείλει κατ’ εξοχήν να χρησιμοποιεί και ψηφιακά μέσα για την δημοσιότητά του. Εκτός του portal που αναφέρεται στο σύστημα επικοινωνιακής υποδομής, με την συγκεκριμένη δράση προβλέπεται η παραγωγή CD-ROMs γενικού αλλά και θεματικού περιεχομένου.

Άλλες προβλεπόμενες δράσεις είναι η Διενέργεια διαγωνισμών, η παραγωγή ντοκιμαντέρ, τα happenings και άλλες καινοτόμες δράσεις ευαισθητοποίησης.

Δράσεις Άμεσης Επικοινωνίας

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν και το Κέντρο Άμεσης Πληροφόρησης και το Call Center που μνημονεύθηκαν στην κατηγορία Α. Εκτός αυτών περιλαμβάνονται συμμέτοχες σε συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες και εκθέσεις, happenings και άλλες καινοτόμες δράσεις ευαισθητοποίησης.

Χορηγίες

Προβλέπεται η προσέλκυση χορηγών μέσω των οποίων μπορεί να γίνει διαφήμιση του προγράμματος, αλλά επίσης και η χορηγία από το ίδιο πρόγραμμα τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών.


Δείτε επίσης σχετικές πληροφορίες στην ενότητα του Γραφείου Τύπου

Δείτε τα σχετικά αρχεία:
doc  Περιγραφή Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας
   Χάρτης Ιστού   :   Προσβασιμότητα   :   Ταυτότητα   :  Όροι Χρήσης   :  Επισκεψιμότητα Κόμβου  
Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή