Προκήρυξη διαγωνισμού έργου Δήμου Ελληνικού
Ο Δήμος Ελληνικού ανακοίνωσε την προκήρυξη ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού «Προμήθεια και εγκατάσταση Αυτοματοποιημένου Συστήματος Ελέγχου της Δομικής Ακεραιότητας Επιλεγμένων Κτιρίων Δημοσίου Ενδιαφέροντος».
Βασικός στόχος του έργου (κωδικός ΟΠΣ: 103239) είναιη πιλοτική εγκατάσταση και λειτουργία ενός συστήματος διαρκούς και έγκαιρης ενημέρωσης των Πολιτών για τη Δομική Κατάσταση κρίσιμων δημοσίων κτιρίων.
Πιο συγκεκριμένα, στο πιλοτικό θα συμπεριληφθούν τέσσερα σχολικά συγκροτήματα της περιοχής διαφορετικής ηλικίας και κατασκευασμένα με δια-φορετικό αντισεισμικό κανονισμό το καθένα. Σε καθένα από αυτά τα συγκροτήματα φοιτούν περί τα 600 παιδιά. Τα τέσσερα σχολικά συγκροτήματα που θα συμπεριληφθούν είναι:
- Το Δημοτικό Αγ. Παρασκευής (Ελληνικού),
- Το 1ο Δημοτικό Ελληνικού (συμπεριλαμβανομένης της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων)
- Το 4ο Δημοτικό Ελληνικού
- Το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Ελληνικού (ενιαίο σχολικό συγκρότημα)
- Το Κτίριο της Πολιτιστικής Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων στην Αγ. Παρασκευή, στο οποίο συναθροίζονται πάνω από 400 άτομα σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί ότι η πλειονότητα των προαναφερόμενων κτιρίων έχουν υπο-στεί παρεμβάσεις (προσθήκες επιπλέον αιθουσών, πτερύγων, κλπ.) ενώ σε κάποια από αυτά, όπως στην Πολιτιστική Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων έχουν υλοποιηθεί διορθωτικές εργασίες για διάφορα προβλή-ματα που αντιμετώπιζαν (π.χ. διαβρώσεις, στεγανότητα).
Το προκηρυσσόμενο έργο είναι ενταγμένο στην ευρύτερη δράση «Καινοτόμες και Πιλοτικές Εφαρμογές» ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΗΣ 3 του Μέτρου 2.1: «Ηλεκτρονική κυβέρνηση» για την εξυπηρέτηση του πολίτη: Επιχειρησιακά σχέδια, μελέτες και πιλοτικά έργα» του Άξονα 2: "Eξυπηρέτηση του Πολίτη", και ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 352.000,00 Ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%.
Ημ/νια Δημοσίευσης: 08/02/2007
Ημ/νία Λήξης Υποβ.: 14/03/2007
Στοιχεία Επικοινωνίας:
Ακερμάνογλου Θεόδωρος (Τ.Δ), 210 9641467
Έφη Πανδή(ΕΥΔ ΚτΠ), .
Περισσότερες πληροφορίες για τον Διαγωνισμό στις Προκηρύξεις.
|