Γραφείο Τύπου Υπηρεσίες Χάρτης Ιστού

Ψηφιακή Στρατηγική
O ελληνικός Τύπος (ηλεκτρονικός και «παραδοσιακός») ασχολήθηκε εκτεταμένα με την Ψηφιακή Στρατηγική, αμέσως μετά την παρουσίασή της από την Επιτροπή Πληροφορικής, στα μέσα Ιουλίου, αποδεικνύοντας το έμπρακτο ενδιαφέρον της κοινής γνώμης για τις εξελίξεις στην Ψηφιακή πορεία της Ελλάδας. Την παρουσίασή της στο Ζάππειο Μέγαρο κάλυψαν τηλεοπτικά η ΕΤ1 και η ΕΤ3, με συνεντεύξεις τόσο του Ειδικού Γραμματέα για την Κοινωνία της Πληροφορίας, καθ. Βασ. Ασημακόπουλου, όσο και των υπολοίπων μελών της Επιτροπής Πληροφορικής. Το ενδιαφέρον διατηρήθηκε σ’ όλη τη χρονική περίοδο έως το τέλος της διαβούλευσης, με αποκορύφωμα τη μεγάλη έκθεση υψηλής τεχνολογίας Infosystem, στη Θεσσαλονίκη στις αρχές Οκτωβρίου και το 11ο Συνέδριο Εφαρμογών Πληροφορικής το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιό της και το ICT Forum του Oκτωβρίου 2005, που καλύφθηκαν δημοσιογραφικά και τηλεοπτικά, ενώ μεγάλη ήταν και η προβολή από τα ΜΜΕ της παρουσίασης της Ψηφιακής Στρατηγικής από τον υπουργό Οικονομίας & Οικονομικών, Γ. Αλογοσκούφη, στις 25 Οκτωβρίου.
Εξαρχής η νέα, ολοκληρωμένη προσπάθεια έγινε δεκτή με θετικά σχόλια, ενώ τονίσθηκε ιδιαίτερα το θέμα της διαβούλευσης, με παράθεση πληροφοριών για τη συμμετοχή σ’ αυτήν όσων επιθυμούν. Οι σύνδεσμοι για κάποια από τα δημοσιεύματα (τουλάχιστον όσων δημοσιεύθηκαν σε δικτυακές πύλες ή σε δικτυακές εκδόσεις «παραδοσιακών» εντύπων) καθώς και αποκόμματα τύπου παρατίθενται στη συνέχεια.
 Καθημερινή
 Ναυτεμπορική
 ΑΠΕ
 in.gr(1)
 in.gr(2)
 Forthnet portal(1)
 Forthnet portal(2)
 Weekly Telecom
 Ριζοσπάστης
 Galaxy.net
 Euro 2day
 Executive Know-How
 Pathfinder News
 Λαός Βεροίας
 Aναπηρία τώρα
 Αλήθεια Χίου
 Η στρατηγική για το ψηφιακό άλμα της Ελλάδος
Κέρδος

 Ψηφιακή στρατηγική για την περίοδο 2006-2013
Έθνος


 Στρατηγική του ψηφιακού άλματος
Καθημερινή

 Στόχος η ψηφιακή σύγκλιση
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

 Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013
ΝΕ.Ο

 Αισιοδοξία για τη νέα ψηφιακή στρατηγική
COM. BUSINESS

 Ευρυζωνικότητα:Θα 10πλασιαστεί η διείσδυση τα επόμενα χρόνια
Ναυτεμπορική

 Νέα ψηφιακή εποχή για την Ελλάδα
Ελεύθερος Τύπος

 Ψηφιακή στρατηγική για την ανταγωνιστικότητα
Αδέσμευτος - Ρίζου

Ψηφιακή Στρατηγική...

Σχόλια Τύπου
O ελληνικός Τύπος ασχολήθηκε εκτεταμένα με την Ψηφιακή Στρατηγική, αμέσως μετά την παρουσίασή της από την Επιτροπή Πληροφορικής, στα μέσα Ιουλίου.
 Καθημερινή
 Ναυτεμπορική
 ΑΠΕ
 in.gr(1)
 in.gr(2)
 Forthnet portal(1)
 Forthnet portal(2)
 Weekly Telecom
 Ριζοσπάστης
 Galaxy.net
 Euro 2day
 Executive Know-How
 Pathfinder News
 Λαός Βεροίας
 Aναπηρία τώρα
 Αλήθεια Χίου


Αποδελτίωση Τύπου
 Η στρατηγική για το ψηφιακό άλμα της Ελλάδος
Κέρδος

 Ψηφιακή στρατηγική για την περίοδο 2006-2013
Έθνος


 Στρατηγική του ψηφιακού άλματος
Καθημερινή

 Στόχος η ψηφιακή σύγκλιση
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

 Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013
ΝΕ.Ο

 Αισιοδοξία για τη νέα ψηφιακή στρατηγική
COM. BUSINESS

 Ευρυζωνικότητα:Θα 10πλασιαστεί η διείσδυση τα επόμενα χρόνια
Ναυτεμπορική

 Νέα ψηφιακή εποχή για την Ελλάδα
Ελεύθερος Τύπος

 Ψηφιακή στρατηγική για την ανταγωνιστικότητα
Αδέσμευτος - Ρίζου


Γραφείο Τύπου    :    Υπηρεσίες    :    Χάρτης Ιστού    :    Όροι Χρήσης    :    Ταυτότητα Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 
Web Content Accessibility Guidelines 1.0    Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή