Το Μέτρο 1.2 έχει στόχο την εισαγωγή και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι ενέργειες του Μέτρου περιλαμβάνουν δράσεις που στοχεύουν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, την τηλε-εκπαίδευση, την ανάπτυξη ή την προμήθεια λογισμικού και την εισαγωγή και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
| Περιγραφή Μέτρου |
 |
Η αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων στις υποδομές του εκπαιδευτικού συστήματος θα εκμηδενισθεί εάν δεν συνοδεύεται με παρεμβάσεις κατάρτισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και την δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και εργαλείων μάθησης. Οι παρεμβάσεις του παρόντος μέτρου αφορούν τέτοιου είδους δράσεις, που εξειδικεύονται στους πιο κάτω στόχους:
- Ανάπτυξη ή προμήθεια λογισμικού για την εκπαίδευση και δικτυακών εκπαιδευτικών εργαλείων και εκπαιδευτικού υλικού, με στόχο να καλυφθούν με εκπαιδευτικά σενάρια χρήσης το πρόγραμμα σπουδών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
- Ανάπτυξη εκπαιδευτικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και δημιουργία ολοκληρωμένων περιβαλλόντων στο Διαδίκτυο.
- Δημιουργία στο Διαδίκτυο περιβάλλοντος υποστήριξης σεναρίων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών εξ αποστάσεως. Επίσης, ανάπτυξη μηχανισμών τηλε-εκπαίδευσης, που να καλύπτει όλο το φάσμα της εκπαίδευσης.
- Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με γνώσεις και δεξιότητες χρήσης των ΤΠΕ, ώστε να είναι εναλφάβητοι στις ΤΠΕ αλλά και να γνωρίζουν πώς να τις χρησιμοποιούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Ανάπτυξη δράσεων που ενισχύουν την ευρωπαϊκή περιοχή της δια βίου μάθησης στον τομέα της αξιοποίησης και χρήσης των ΤΠΕ.
| Χρηματοοικονομικά Στοιχεία |
 |
|
Ποσό σε Ευρώ
|
Ποσοστό στο Ε.Π.
|
|
|
|
% Σ.Κ
|
% Δ.Δ
|
|
Συνολικό Κόστος (Σ.Κ)
|
181.600.393
|
6,8
|
|
|
Δημόσια Δαπάνη (Δ.Δ.)
|
181.600.393
|
6,8
|
8,4
|
|
Κοινοτική Συμμετοχή (ΕΚΤ)
|
143.480.000
|
5,4
|
6,6
|
|
Εθνική Δημόσια Δαπάνη
|
38.120.393
|
1,4
|
1,8
|
|