Οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές “made in Europe” συνεχίζουν να προσελκύουν τους Ευρωπαίους τηλεθεατές.
Σύμφωνα με μελέτη, που ανατέθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα ευρωπαϊκά έργα αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα του χρόνου υψηλής ακροαματικότητας των ευρωπαϊκών σταθμών. Η παρουσία ευρωπαϊκών έργων στα νέα μέσα επικοινωνίας, όπως στο βίντεο κατά παραγγελία, είναι ενθαρρυντική αλλά η συμμόρφωση με τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες για τον οπτικοακουστικό τομέα απαιτεί στενή παρακολούθηση.
Οι κανόνες αυτοί, που έχουν σκοπό να εξασφαλίσουν τη διάδοση των ευρωπαϊκών έργων, συμπληρώθηκαν το 2007 από ειδικά μέτρα για τα νέα μέσα επικοινωνίας που πρέπει να εφαρμοστούν από όλα τα κράτη μέλη πριν από το Δεκέμβριο του 2009 (IP/08/2032).