Ελληνική Ιστοσελίδα English Web Site
Γραφείο Τύπου Χάρτης Ιστού Υπηρεσίες

Μέτρα Δημοσιότητας
Περιγραφή Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας

Πηγή Κειμένου: Συμπλήρωμα Προγραμματισμού (μετά τη γραπτή διαδικασία - Δεκέμβριος 2008)

Η γενική προβολή και δημοσιότητα θα δίνει έμφαση στη συνολική προβολή του Ε.Π. ΚτΠ ως Προγράμματος – κλειδιού του Γ’ ΚΠΣ, στην αποκατάσταση μιας ενιαίας και δυναμικής εικόνας καθώς και στην αναβάθμιση του κύρους και της σημασίας των δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος.

Περιεχόμενα
Στρατηγική των Μέσων
Περιγραφή των Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός

 

Στρατηγική των Μέσων Scroll to Top

Τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή και δημοσιότητα του Ε.Π. ΚτΠ θα προσφέρουν ένα ζωντανό παράδειγμα των πλεονεκτημάτων και των δυνατοτήτων από την εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών και των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας.

Η στρατηγική της χρησιμοποίησής τους θα προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες αποτελεσματικής επικοινωνίας με τα επιμέρους κοινά που αποτελούν τους εκάστοτε προνομιακούς στόχους των μέτρων και δράσεων δημοσιότητας και πληροφόρησης.

Σε κάθε περίπτωση το Σχέδιο Δράσης για την πληροφόρηση και δημοσιότητα του Ε.Π. ΚτΠ περιλαμβάνει τη χρήση τριών διαφορετικών κατηγοριών μέσων και μεθόδων προβολής.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν όλα τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, όπως είναι οι εφημερίδες, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, η υπαίθρια διαφήμιση, το διαδίκτυο.

Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι προωθητικές ενέργειες, όπως είναι τα έντυπα, τα φυλλάδια, τα ενημερωτικά δελτία, τα δελτία Τύπου, το mailing, η αρθρογραφία, η παραγωγή τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών, τα ντοκιμαντέρ, τα CD-ROM, οι σχολικοί και άλλοι διαγωνισμοί, κ.λπ.

Στην τρίτη κατηγορία ανήκουν οι ενέργειες άμεσης επικοινωνίας, όπως είναι τα κέντρα πληροφόρησης, οι Εκθέσεις, οι Ημερίδες, τα Σεμινάρια, τα Συνέδρια, τα κέντρα τηλεφωνικής επικοινωνίας, οι ειδικές εκδηλώσεις και τα happenings, οι κινητές μονάδες ενημέρωσης, κ.λπ.

Η χρήση των μέσων της πρώτης κατηγορίας επιβάλλεται κυρίως για την αποτελεσματική υλοποίηση του Προγράμματος πληροφόρησης και δημοσιότητας για τη γενική προβολή του Ε.Π. ΚτΠ.

Στο πλαίσιο της γενικής προβολής του Ε.Π. ΚτΠ θα δοθεί επίσης έμφαση στη δημιουργία και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος και υποδομής άμεσης επικοινωνίας που θα μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί και για την εφαρμογή των επιμέρους τομεακών επικοινωνιακών στρατηγικών.

Αντιστρόφως, η θεματική προβολή των επιμέρους δράσεων του Ε.Π. ΚτΠ θα χρησιμοποιεί κυρίως προωθητικές ενέργειες και ενέργειες άμεσης επικοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα της Περιφερειακής Δημοσιότητας που αναφέρεται στις ιδιαίτερες δράσεις του Ε.Π. για την κάθε Περιφέρεια.

Περιγραφή των Μέτρων και Δράσεων Δημοσιότητας Scroll to Top

Σχεδιασμός, δημιουργία και λειτουργία υποδομής και συστήματος επικοινωνίας

Στη δράση αυτή περιλαμβάνονται ενδεικτικά :

  • H Δημιουργία Κέντρου Πληροφόρησης στην Αττική.
  • Δημιουργία Call Center.
  • Η δημιουργία ειδικού portal για την Κοινωνία της Πληροφορίας
  • Η Δημιουργία Τράπεζας Δεδομένων
  • Η διενέργεια στο μέσο του Προγράμματος Έρευνας για την διακρίβωση της αναγνωρισιμότητας του Ε.Π. και η εξαγωγή συμπερασμάτων για αναπροσαρμογή του Σχεδίου Δράσης για τη Δημοσιότητα.

Μαζική Επικοινωνία - προβολή μέσω των ΜΜΕ

Στις δράσεις μαζικής επικοινωνίας περιλαμβάνεται η παραγωγή τηλεοπτικών spots γενικών και θεματικών περιεχομένων και προβολή τους τόσο από τα εθνικής όσο και από τα περιφερειακής εμβέλειας κανάλια. Η παραγωγή και προβολή ραδιοφωνικών μηνυμάτων θα είναι αντίστοιχα γενικού και θεματικού περιεχομένου.

Παράλληλα, οι καταχωρήσεις και η προβολή στον τύπο με άρθρα και newsletters θα γίνουν στην αρχή του προγράμματος και θα επαναλαμβάνονται στις χρονικές αιχμές του. Η outdoor διαφήμιση θα γίνεται μέσω ανάρτησης γιγαντοαφισών σε οδικούς άξονες.

Σημειώνεται ότι τα παραπάνω θα περιλαμβάνουν ενδεχομένως δράσεις σε διεθνή μέσα με σκοπό την Ενημέρωση στις χώρες της ΕΕ με ειδικότερο κοινό – στόχο τους Έλληνες της Διασποράς.

Προωθητικές Ενέργειες

Προβλέπεται ο σχεδιασμός και η διανομή εντύπων με περιεχόμενο ανά θεματική ενότητα και ενδεχομένως ανά περιφέρεια.
Οι δράσεις που αφορούν στα Ενημερωτικά δελτία, δελτία Τύπου, mailing, αρθρογραφία και συνεντεύξεις Τύπου, θα είναι συνεχείς και θα δρουν μαζί με το σύστημα επικοινωνιακής υποδομής ως backbone για το συνολικό Πρόγραμμα Δημοσιότητας με σκοπό αφενός τη δημιουργία ενός κλίματος συνεχούς εγρήγορσης και αφετέρου τη διατήρηση της Κοινωνίας της Πληροφορίας σε καθημερινή επικαιρότητα.

Το Ε.Π. ΚτΠ οφείλει κατ’ εξοχήν να χρησιμοποιεί και ψηφιακά μέσα για την δημοσιότητά του. Εκτός του portal που αναφέρεται στο σύστημα επικοινωνιακής υποδομής, με την συγκεκριμένη δράση προβλέπεται η παραγωγή CD-ROMs γενικού αλλά και θεματικού περιεχομένου.

Άλλες προβλεπόμενες δράσεις είναι η Διενέργεια διαγωνισμών, η παραγωγή ντοκιμαντέρ, τα happenings και άλλες καινοτόμες δράσεις ευαισθητοποίησης.

Δράσεις Άμεσης Επικοινωνίας

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν και το Κέντρο Άμεσης Πληροφόρησης και το Call Center που μνημονεύθηκαν στην κατηγορία Α. Εκτός αυτών περιλαμβάνονται συμμέτοχες σε συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες και εκθέσεις, happenings και άλλες καινοτόμες δράσεις ευαισθητοποίησης.

Χορηγίες

Προβλέπεται η προσέλκυση χορηγών μέσω των οποίων μπορεί να γίνει διαφήμιση του προγράμματος, αλλά επίσης και η χορηγία από το ίδιο πρόγραμμα τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών.

Ενδεικτικός Προϋπολογισμός Scroll to Top

Η ενδεικτική κοστολόγηση των μέτρων και δράσεων Δημοσιότητας που παρουσιάσθηκαν στο κεφάλαιο 3.4 διαμορφώνει τον συνολικό προϋπολογισμό του Σχεδίου Δράσης στο ύψος των 8.100.000 ευρώ.

Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζεται μια καταρχήν ενδεικτική κατανομή του συνολικού ποσού σε βασικές κατηγορίες δράσεων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 

ΥΨΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 

Δημιουργία συστήματος υποδομής επικοινωνίας 

 1.500.000 ευρώ

Μαζική επικοινωνία 

  2.000.000 ευρώ 

 Προωθητικές ενέργειες

 1.500.000 ευρώ

Μέσα άμεσης επικοινωνίας

3.100.000 ευρώ

ΣΥΝΟΛΟ

8.100.000 ευρώ

Η κατανομή των δαπανών μεταξύ των διαφόρων μέσων μαζικής επικοινωνίας θα γίνει κατ’ εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του οικείου Νόμου.

Το ίδιο ισχύει και για την κατανομή των δαπανών μεταξύ των μέσων εθνικής εμβέλειας και περιφερειακής εμβέλειας όπου η σχέση διαμορφώνεται στο 70:30.



Δείτε τα σχετικά αρχεία:
doc  Σχέδιο Δράσης για τη Δημοσιότητα (100 Kb)
   Ταυτότητα   :   Προσβασιμότητα   :   Χάρτης Ιστού   :  Όροι Χρήσης   :  Επισκεψιμότητα Κόμβου  
Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 Κοινωνία της Πληροφορίας ©2005 Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ευρωπαϊκή Επιτροπή